Tasarımın Dünyası!Biraz uyduruk biraz eğlence,sonunda ortaya çıktı bu site.Hoşunuza gitmesi dileğiyle...
RSS

Kokosh Çanta

Boncukları işlemem 3 günümü çantayı yapmam da 1 günümü aldı.Kumaşı kendinden desenli,desenlere ve renklere uygun boncuklarla süslendi.Daha sonra Marputçlar Han'ında bulduğum çanta sapıyla bayağı bir boğuşarak yerleştirdim kumaşı.Çantayı dikmemde kayınvalideme,sapa zinciri eklemede kayınbabama ve getir götür işlerinde görümceme yardımlarından dolayı teşekkür ediyorum:) Çantanın diğer yüzü.

14 yorum:

Rengarenk dantel dedi ki...

KUMAŞI HERHANGİ BİR KALIP ÜZERİNDENMİ KESTİN YOKSA GÖZ KARARI PRATİKTENMİ? ÇOK ŞIK OLMUŞ İŞLEMELERİSE SÜPER YAKIŞMIŞ. SENİN VE EMEĞİ GEÇEN HERKESİN ELLERİNE SAĞLIK

Birben dedi ki...

pratikten kestik kumaşı nazlıcım.kayınvalidem sağ olsun.onun makromeden bu tip bir çantası vardı ona baktık.saol.

Aslı Altan Altundal dedi ki...

Çanta çok güzel Birben eline sağlık.:)

Birben dedi ki...

teşekkür edeim aslı:)

Minik Patikler dedi ki...

Ben de cantanin bu yuzunu cok sevdim :)

Birben dedi ki...

saol minik patikler seni bu sitede gormek cok guzel..

hayalperisi dedi ki...

kiskandim cok güsel


güle güle kullan allah kem gözlerden esirgesin ellerine saglik :)

Adsız dedi ki...

canta tek kelimeyle muhtesem,tek cantami hepside. hemde el emegi oluncada dahada güzellesiyor.
ellerine saglik, ne güzel fikirlerin varmis renk secimi muhtesem.

Adsız dedi ki...

Kumasi canta sapına nasil yerlastirdiniz lütfen anlatırmısınız.Ayrıca canta süper olmus

Birben dedi ki...

birsen hanım,
Kumaşı cantaya yerleştirmek biraz zahmetli oluyor malesef..
Çanta sapımızın delikli ara bir kısmı var,oraya kumaşı yerleştiriyorsunuz.Önce kumaşın yerleştireceğim kısmını uhuladım sonra bir tornavida yardımıyla o ara kısma kumaşı soktum.Daha sonra da kargaburun yardımıyla kumaş metalin arasında kalacak şekilde metal kısmı sıktım.Burada uhu işlem yaparken hem kumaşı sertleştiriyor ve kolaylık sağlıyor hem de sağlamlığı arttırıyor.
Umarım anlatabilmişimdir.
Sevgilerle...

Adsız dedi ki...

Sevgili Birben ilginiz için tesekkürler.Ben blogunuzu iki haftadır takip ediyorum.Enkısa zamanda bir canta sapı alıp deniyeceğim.Size bir sorum daha olucak herhangi bir kumastan yapabilirmiyiz birde canta 2 de kullandıgınız kumas tafta denilen kumas mı?İnsallah sorularımla rahatsız etmiyorumdur sizi.

Adsız dedi ki...

yaaaaa bir türlü yapamadım çok üzgünüm

Birben dedi ki...

birsen hanım,
kumaş tafta değil,tafta çok kalın olur ve demirin aralarına sıkıştıramazsınız.ben bu çantalarda ince keten kumaş kullandım.
sevgiler..

Adsız dedi ki...

çokkkk güzel bayıldım bu çantaya