Tasarımın Dünyası!Biraz uyduruk biraz eğlence,sonunda ortaya çıktı bu site.Hoşunuza gitmesi dileğiyle...
RSS

Üzüm Küpe

Yine artan parçaları değerlendirme sonucu çıkan bir çift küpe..Diğer kuzenim de benden kristal kolye takımı istediği için ona yaptığım kolyenin telinden biraz artmıştı.Bende elimde bükerek oynuyordum.Boncuk çantamı da önüme alıp içinde biraz göz gezdirince,hep kullanmak istediğim bu üzüm boncukları farkettim ve teli bükerek böyle bir küpe elde ettim.Sanırım daha önce bu tarz küpeler görmüştüm.Her gördüğüm model bilinç altıma yerleşiyor ve ellerim hemen yapıyor..:)İlginç bir duygu... Boncuklar plastik.Çok hafif ve kullanışlı oldular.Şuan için onları vermeye kıyamıyorum.Hafta içi 4-5 adet takımı hediye ettim.Satamıyorum,sanırım pazarlama da berbatım.Zaten takı yapımıyla uğraşan çok insan var.Piyasada boncuk ve takı malzemelri satan dükkanlarda birden çoğalıverdi.Herkes kendi kendime de yaparım fikrinde. Hediye etmeyi seviyorum.Takılarımın yapılıp kenarda bir sahip beklemesi ve kimsenin onları almaması beni üzüyor.En iyisi hediye etmek hem alanlar mutlu oluyor hem ben:)

10 yorum:

Adsız dedi ki...

yaptığın takılar çok hoş. bu üzümlere de bayıldım. takı satma işine gelince ben de o konuda yetersizim. insanlara sattığımı söyleyince bakmak dahi istemiyorlar. ama takı dükkanlarında 2 -3 katı para verip daha kötülerini alabiliyorlar. bu yüzden bence en güzeli hediye etmek. hem zevkli, hem insanlara verilebilecek pek çok hediyeden ucuza geliyor, hem de herkesin ruhuna hitap edebilecek tak ı yapmak mümkün. takı hediye edilip de memnun kalmayan hiçkimseye rastlamadım şimdiye kadar.

Meral dedi ki...

Merhaba birben küpelerin gerçekten güzel olmuş. Küpe takmak istiyorum ama kulaklarım hemen yara oluyor imitasyon takınca. Ben de uzaktan iç keke çeke bakıyorum takanlara.
Bu internette takı satma işini beni de birkaç arkadaşım gaza getirdi diyebilirim ve buradan talep eden olmadı tabi. Ben de bisürü yüzük hediye ettim.
Memlekette ( Bolu) gezerken bir boncukçu görmüş ve yaptıkları yüzüklerden birini beğenmiş almak istemiştim (Kendim yaptığım halde hala başkalarından da alıyorum )Fiyatını sordum 2 ytl demez mi. Çok ucuza satıyosun dediğimde ilk kez siz ucuz dediniz bu yüzüklere dedi bana ve çok şaşırmıştım.
Ben de kafanızı şişirdim di mi :-)
Yazmak geldi birden bu anımı Birben kusura bakma
sevgiler

incikboncuk dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
incikboncuk dedi ki...

üzümlü boncuklar çok güzelmiş, ben de takı olayına yeni başladım, kendim için ve hediye olarak yapıyorum. Yaptıklarımı beğenmeleri, takmaları beni mutlu ediyor. Satış olayı çok zor, artık herkes yapıyor. Özlemcim gittigidiyor'da valla çok şanslısın. ejoya'nın satışına bakmıştım, çeşidi çokken bile satışı sayısı çok azdı. Galiba artık koymuyor da.

Adsız dedi ki...

Birben çok güzel olmuş üzümlü küpeler,çok beğendim eline sağlık...

Minik Patikler dedi ki...

Ben de cok begendim ya harika olmus cok zarif :)

Birben dedi ki...

Merhaba...
Anladım ki duygularımı daha fazla paylaşmalıyım site de..ne güzel bir sürü yorum gelmiş..
Haklısın hacer ben de yaptıklarımın aynılarını hatta daha basitlerini çok büyük mağazalarda görüyorum en az 20-25 ytl ye satılıyorlar ve insanlar anlamsızca para veriyor.sanki o takılar bizim gibi evde oturan bayanlara yaptırılmıyor.örnek yargıcı,mango,zara,topshop...duyduğuma göre gidip bizler yaptıklarımızı göstersek oyle alıveriyorlarmış satmak için..üzerine de kat kat ekliyorlar..
önerin için saol özlem gittigidiyor a hemen bakacağım.
meral bnm de senin gibi imitasyona alerjisi olan arkadaşlarım var,ben onlara sizler özel insanlarsınız değerli olmayanı takamıyorsunuz diyorum:)
ayrıca ben de sokakta farkettim 1-2 ytl ye satılan takılarda var ama ben ne yaparsam yapayım o fiyata satamam emek diye birşey söz konusu,saygı gösterilmesi ve değer verilmesi lazım.hele bahsettiğin yüzüklerin çok fazla emeği var.seri üretimle sömürülenler var işte...:(
incik boncuk,nalan ve minik patikler sizlere de teşekkür ediyorum sanırım hepimizin ortak düşüncesi satamazsak hediye eder mutlu oluruz önemli olan takılarımızı severek ve zevkle yapmamız..

Adsız dedi ki...

İmitasyon takıya alerjiniz varsa kulağınıza değen metal kısımlarına parlatıcı oje sürmeniz işe yarayacaktır.

Adsız dedi ki...

kokoschcugum senin boncuklari ben agzima atip yemek istiyorum:=)))

blogcu.com.yansimalar

Adsız dedi ki...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Ambien no prescription needed. Laura buick Saab car insurance uk 1975 monte carlo restoration floor mats What is valtrex suppressive therapy 2004 ford explorer floor mats Car alarm keeps clicking