Tasarımın Dünyası!Biraz uyduruk biraz eğlence,sonunda ortaya çıktı bu site.Hoşunuza gitmesi dileğiyle...
RSS

Yeşil Camlar

Artık metal aparat alamam,almamam da gerek.Çünkü kendi kendime büktüğüm sert ya da yumuşak metaller beni gerçek tasarımlara sürüklüyor.Diğer türlü,boncukculardan aldığım metaller,sadece onlara bağlı işlemler yapmamı sağlıyor.Şimdi kendimi daha özgür hissediyorum.Ama işim biraz daha zorlaştı tabi.Ben de zor işleri severim zaten:) Bu aralar cam boncuklara yeniden sarmış durumdayım,kış geldi diye mi acaba,renkli ve parlak görünümleriyle sıcacık duruyorlar.Daha yazlık bir görünümleri var.Kışı pek sevmediğimden yazı hatırlatacak işler yapmak daha zevkli oluyor galiba.

5 yorum:

pinomino dedi ki...

tabiki metal aparat falan almazsın çünkü gerçek anlamda tasarım yapmanın tadına varmaya başlamışsın..Bence takı tasarımı hazır malzemeleri birleştirmekten çok kendi duygularını katarak belli bir hikayeden yola çıkarak içindeki heyecanı ve kıpırtıları yansıtıyorsa tasarımdır. Yani senin tasarımın olabilmesi için senin izlerini taşıması gerekir. gerçi bu benim şahsi yorumum..ellerine sağlık çok güzel olmuş, yeni cicileri bekliyorum:)

Birben dedi ki...

çok güzel anlatmışsın demek istediklerimi pino.bir kere tasarımın tadını alınca fabrikasyon parçalar anlamsız gelmeye başlıyor:)tabi arada yararlanırız da, şimdi kötüleyip kötüleyip güzel bir parça bulurum tükürdüğünü yaladı derler:)teşekkür ederim güzel anlatımın için...

incikboncuk dedi ki...

küpe çok güzel olmuş. şu mavi boncuklardan bende de vari bi şeylere uyduramamıştım. Tellerle harika iş çıkartmışsın. Bir önceki küperli de çok beğenmiştim.

Birben dedi ki...

gerçekten bu boncukları ben de nasıl kullansam diye cok düşündüm.ozellikle sivri olanlar için tam görünüm oldu bu küpeler,bu tarz kullanmanı tavsiye ederim incik boncuk..sağol:)

incikboncuk dedi ki...

şu uzun boncuklarla ben de nihayet bi şeyler yaptım. Yakında yayınlayacağım. Bal rengi olanı bakalım sevecek misin.