Tasarımın Dünyası!Biraz uyduruk biraz eğlence,sonunda ortaya çıktı bu site.Hoşunuza gitmesi dileğiyle...
RSS

U Modeli

Siteyi en son 10 gün önce güncellemişim.Bana çok daha uzun geldi, adsl ile ilgili problemlerimiz vardı nihayet yok oldular.Bu düşürdürdü beni, ben bilgisayardan önce nasıl yaşıyordum diye.Biraz kitap okudum,örgü ördüm,sinemaya gittim...:)İyi geldi. İnternetim kapanmadan hemen önce tasarlamıştım bu küpeyi,özellikle eşim çok beğendi.O beğenince daha da güzel gözüktü gözüme.Kibar ve daha da önemlisi orjinal oldular...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

sonunda döndün geri!!ben de diyordum nerelerde acaba?neyse döndün ya önemli olan o...bu arada çok hoş küpelerin .özellikle mor ve pembe süper olmuşş..ellerine sağlık

Elifce dedi ki...

HOŞGELDİN....Oldukça şık olmuş eline sağlık canım ee tabiki eşin beğendikten sonra kimin umrunda değilmi? Yeterki onlar beğensin bende her yaptığımı eşime gösterir birde puan ver derim:))) beğenirse içime siniyor.

Birben dedi ki...

hoşbuldum arkadaşlar...
gülincim gerçekten mor ve pembe güzel durduibeğenmene sevindim.
elif sen de çok haklısın eşler beğenince ayrı bir anlamı oluyor yaptıklarımızın:)teşekkürler..

gul sen dedi ki...

çok güzel ve orjinal olmuş ellerine sağlık

Birben dedi ki...

teşekkür ederim,güzel yorumlarınız için...

Adsız dedi ki...

sevgili birben hanım gittikçe kendinizi geliştiriyosunuz tebrik ederim gercekten cok sık kupeler bende eşinize katılıyorum.... bu arada gelmeme az kaldı:)optum seni:)

Adsız dedi ki...

Best regards from NY! »