Tasarımın Dünyası!Biraz uyduruk biraz eğlence,sonunda ortaya çıktı bu site.Hoşunuza gitmesi dileğiyle...
RSS

İnci Bileklik

Arkadaşlar geçen hafta malesef mail imin parolası çalındı.Bir haftadır onunla uğraşıyorum.Bazı insanlar neden virus yaymak veya şifre çalmaktan hoşlanıyorlar hiç anlamıyorum.Eğer şuan bu yazıyı da okuyorsa hem bu dünyada hem diğer dünyada iki elim yakasında bunu bilsin... Bu arada bu da yeni inci bileklik,zevkle anlatamıyorum kusura bakmayın:(...( Zaten fotoğraf da yamuk olmuş:(.. )

5 yorum:

suTLukaHve dedi ki...

gecmıs olsun canımcım ınsallah en kısa zmnda kurtulurrsun bu sıkıntıdan...ıncı bıleklık de dıgrelerı gıbı muthıs olmus

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun, insanın şifresinin çalınması kötü bir tecrübe olmalı. Eşim bilişim güvenliği uzmanı olduğundan bana şifre seçimleriyle ilgili olarak verdiği tavsiyeye uyuyorum hep. Size de aynı yöntemi uygulamanızı tavsiye ederim. Böylece şifrelerin kırılması daha zor hale geliyormuş. Şifre seçerken büyük ve küçük harfler ile rakamları bir arada kullanın ve mümkünse doğumgününüz, ehliyet numaranız, eşinizin ismi vs gibi bir anlam ifade etmesin yanyana gelen bu harf ve rakamlar. Örneğin şöyle bir şey seçin: "Y14rT3bR". Tamamen anlamsız.. Pek kullanışlı değil biliyorum ama her gün kullanınca ezberleniyor arkadaşlar. Biz önemsemiyoruz bu konuyu, "aman canım, benim şifremi de ne yapacak hackerlar" diye düşünüyoruz ama bu sanal ortam hırsızları, en ufak bilgi kırıntısından yararlanarak başka bilgilere atlamanın binbir türlü yolunu biliyor. Korkulu rüya görmektense iki üç tane böyle şifreyi aklımızda tutmak daha doğru geliyor bana. Siz ne dersiniz?

Sevgiler,
Evren

Birben dedi ki...

esmacım saol canım
sevgili evren haklısın,zaten butun sifrelerimi degistiriyorum sırayla,tabi bu çalınma olayı birazda benim hatam her gonderilen dosyayı acmamak lazım..sevgiler..

Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read » »

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Lexapro weed