Tasarımın Dünyası!Biraz uyduruk biraz eğlence,sonunda ortaya çıktı bu site.Hoşunuza gitmesi dileğiyle...
RSS

Sevgi Battaniyesi ve Çiçho

Son bir aydır elimden şişler ve yünler düşmüyor.Büyük ihtimal Mart'ın sonuna kadar sürer bu örgü günlerim. Yan tarafta gördüğünüz sevgili Erva'nın sitesi Çiçho da başlatılan bir kampanya için yapıldı.20*20 ebatlarında bir çalışma yapıp gönderiyorsunuz ve Erva bizim için onları birleştirip birer Sevgi battaniyesi haline getiriyor.Sonra da onları Çocuk Esirgeme Kurumu'na veriyor.İlk defa bu sene bir kaç ip beraber örmeye başladım.Dümdüz de örebilirsiniz örnekli de.Ben sevgi battaniyesi ismini duyunca kalp yapmak istedim.Desenli çalışmak çok zevkli oluyormuş:)

4 yorum:

Birben dedi ki...

teşekkür ederim ervacım,sevgi battaniyesinde kalp olmazsa olur mu hiç..hem de tam ortada demek ehehe çok sevindim:)..

Adsız dedi ki...

bende katılmak isterim...
çok güzel düşünce sevgiler....

Adsız dedi ki...

merhabalar...
ben ve arkadaşım izmir'den geçen hafta gönderdik yaptığımız parçaları...:)
umarım ulaşmıştır elinize...!?
kampanyanın son durumu ile ilgli bölümü siteden bulamadım da..!?

herkese kolay gelsin...

sevgiler...

Özge-İnci//İzmir

Adsız dedi ki...

Cool blog, interesting information... Keep it UP »