Tasarımın Dünyası!Biraz uyduruk biraz eğlence,sonunda ortaya çıktı bu site.Hoşunuza gitmesi dileğiyle...
RSS

Örgü Bileklik

Merhaba,

Geçen yazımda ihlamın beni tek ettiğinden bahsetmiştim üzülerek.Ama sevgili dostum bana geri döndü:)...Hem de bu öyle bir geri dönüş oldu ki metal bükme olayını geliştirip metal örmeye geçtim.Makara halinde satılan bükülebilir metaller vardır belki bir çoğunuz görmüştür. Ben hasta yatarken işte o makara masanın ucundan bana doğru parlamaya başlayınca kendimi tutamatıp aldım elime ve başladım oynamaya..Sonuç işte bu güzel bileklik.Çek kristalleriyle biraz süsledim.Şimdi bu metallerin renklilerini almayı planlıyorum,daha kalın örmeye çalışacağım.

İlham periniz sizi hiç bırakmasın:)Sevgiler...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Birbencim ilham perinin kısa süre içerisinde sana tekrardan geri donmus olmasına çok memnun oldum acıkcası... İnsallah ilham perilerimiz bizi hiç bir zaman yanlız bırakmaz:)) Bu arada bu örgü bileklik çok güzel olmus ama yapılısı çok zor gibi geldi bana... Yada ben gözümü korkuttum onun gibi bir sey iste...:))

Bu arada uzun zamandan beri bende bloğumu güncelleyemedim islerimden dolayı. Bugün itibariylede yeni blogumla sizlere merhaba diyorum... Konsept değisikliği yapmakta fayda var nede olsa...:)) Çok kocaman optum seni canımcım...

Birben dedi ki...

Merhaba Erva,
Yeni evine yorum bıraktım bile:)..
Örgü bileklikten o kadar korkma yaaa...Çok zor değil ama çok eğlenceli:)..
Sevgilerle..

incikboncuk dedi ki...

her iki bilekliğine de bayoldım. yenisinde boncukların ucunda metali kıvırma harika fikir. bir sorum olacak. 3lü örgü bilekliğin ucunu nasıl kapattın?

Birben dedi ki...

Sevgili incik boncuk,
Bayadır yenilemiyordun sayfanı,seni tekrar görünce sevindim:)..Bu bilekliklerin uclarını içeri kıvırarak yuvarladım ve öyle kapattım.Metal oldukları için bileği acıtabilirlerdi.
Teşekkür ederim güzel yorumun için...

Meltem dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel takılarınızın. Ama bu tel bükme olayı beni de çok cezbetmeye başladı. Bunlar da ayrı bir güzel olmuşlar. Ben de denemek istiyorum ama çiçek teli denilen telle olur mu bu acaba. Nasıl bir telle yapacağımı kestiremedim. İlham periniz yanınızdan hiç ayrılmasın.

Birben dedi ki...

merhaba sebnem hanım,
hoşgeldiniz..Teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için.
çilek teli olarak sanırım ince olan tellerden bahsettiniz.Benim buktugum bu teller küpe yada kolye yapımında kullandığımız tellerin makara halinde olanları.
bulabilirseniz renklileri de var ve her türlü takıda cok işe yarıyorlar...
Sevgiler..