Tasarımın Dünyası!Biraz uyduruk biraz eğlence,sonunda ortaya çıktı bu site.Hoşunuza gitmesi dileğiyle...
RSS

Örgü Çanta

Kış aylarında ördüğüm bu çantayı kokosh'a bir türlü ekleyememiştim. Daha önce parça parça ördüğüm renkli iplerle yaptığım tahta saplı çantamdan sonra bu daha ciddi bir tasarım oldu. Öncelikle ön ve arka parçalarını ayrı ayrı ördüm.Ön parçayı göründüğü üzere 2 renk ipten yaptım. Amacım çantanın ön yüzünde kar yağıyormuş görüntüsü vermekti:)..Ama örgü esnasında ip değiştirerek değilde ördükten sonra üzerini işlemek suretiyle yapsaydım kar taneleri "v" şeklinde olmazdı.Eh o da acemilik diyelim görüntünün herşeye rağmen güzelliğiyle yetinelim. Çantanın kenarlarına boyu itibariyle körük ördüm.Yaklaşık kolum boyunca dikdörtgen bir parça yani.Sonra tümparçaları birleştirip astarı ve fermuarıyla diktim. Yine ön tarafta şirin bir ponponu olan altından incili zincirler sarkan bir süs yaptım.İncili zincirleri,genelde yüzük yapımında kullanılarn süzgeç görünümlü deliklerden sarkıttım ve üzerine organze tülle birlikte ponponu 4x4 yapıştırıcı yardımıyla yapıştırdım. Çantanın sapı için yine zincir kullandım.Ayrıntıda da görüldüğü gibi zincirin alt kısımlarını biraz boncukla hareketlendirdim. Ve çantam tamam:)Arkadaşlarım bayıldı,hatta birine kaptırıyordum neredeyse:)...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten çoh hoş bir çalışma olmuş hanfendi ellerinize sağlık emek harcanmış bir eser olduğu görünümünden, poonponundan, boncuklarından belli oluyor gerçekten de.kar olayını da iyi düşünmüşsünüz.size yakışır kokosh'lukta. :)

Birben dedi ki...

Ervacım merserize ipten de olur tabiki..arkadaşlarıma kaptırırsam cantayı ben de merserize yaparım bakarsın:)..
anonymous; teşekkür ederim yorumunuz için,size yakışır kokoshlukta dediğinize göre tanışıyoruz keşke isminizi yazsaydınız..

vintage biscuit dedi ki...

heyyyy çantamı gördümmmm:))) bayıldım buraya . ben birazzz eşeleniyim müsadenleee:)))

Birben dedi ki...

Hoşgeldin Vintage,
iyi eğlenceler sana:)

Birben dedi ki...

teşekkürler..ben de her zaman beklerim..

Birben dedi ki...

Geldim canım geldim:)

Adsız dedi ki...

Best regards from NY!
Like xenical Buccaneers area rug Can lexapro cause increased ocular pressure cassino online Convertible top adjustments How to cane chairs Acyclovir shingles dose long term affects vicodin Acyclovir+medication Black white + tv norton anti virus 2000 audi a4 Bmw wrecked x5 Pure smart water cooler filters Plastic sofa slip cover Dealers of toyota supra Bextra steven johnson acuvue lens

Adsız dedi ki...

Excellent, love it! Minivan transmission Internet hard drive space Boston redsox jackets gateway cpu upgrade Women and levitra Car results jsp booking nav loc continue Male body hair removal ritual http interracial Celebrities favorite skin care Obd peugeot 307 10 area rug Consultant engine georgia optimization search faux fur area rug Samsung sc-f703 batteries Beaver car polish Serenity zoloft lotramadol ultram Incorporate lowest fee American presidents cabinet for kids