Tasarımın Dünyası!Biraz uyduruk biraz eğlence,sonunda ortaya çıktı bu site.Hoşunuza gitmesi dileğiyle...
RSS

YEPYENİ TASARIMLAR YEPYENİ SÜRPRİZLER

Mayıs Ayına bereketli ve umutlu giriyoruz. Bu ay "Deryalı Fikirler"de yine ben varım:) Yepyeni tasarımlarımı onlarla ve dolayısıyla sitemi henüz farkedememiş insanlarla paylaşmak istedim.Üstelik daha çok insana ulaşabilmek için sitemin adını değiştirdim.Malesef kokosh ismi daha önce kullanılmış ben de biraz değiştirip ama daha da hoş yapıp www.cokhosh.com yaptım:) Bundan sonra bloguma bu isimden de ulaşabilirsiniz.Görünümü de yeniledim.Umarım bu halini de beğenmişsinizdir. Size Deryalı Fikirler dergisine tasarlayarak başladığım ve bir çok versiyonunu yaptığım "RESİMLİK/NOTLUK"larımı har hafta yayımlayacağım. 2. senemize girdiğimiz bu yeni sezon hepimize uğurlu gelsin :)

7 yorum:

iremmm dedi ki...

yaaa bende istiyorum bundann..yuzsuslukm yapicam ,yalan yok..haziranin ilk haftasi dogum gunum var,birbennnn duy sesimi...mutesem olmus bunlar..dergiye cikman icin cook tebrik ediyorum seni..basarilar :) hosgeldin..

Birben dedi ki...

aaa tabi ne demek iremcim mail adresime ev adresini yaz haziranın ilk haftası elinde olsun:)Nice yıllara canım...

Birben dedi ki...

aaa tabi ne demek iremcim mail adresime ev adresini yaz haziranın ilk haftası elinde olsun:)Nice yıllara canım...

suTLukaHve dedi ki...

dostum cok guzel hersey Allah eline fikrine nazar deydirmesin.cok opuorum seni muck

Birben dedi ki...

sağolasın canım benim, ileride işimize yarayabilir bu çabalar, Allah hayırlısıyla beraber iş yapmayı nasib etsin bize:)

Adsız dedi ki...

merhaba birben!
tasarımların bazıları gerçekten kayda değer.
tebrik ediyorum.
özellikle kristal kolye cokhosh!

"eddai"

not: cokhosh'u ararken uğradığım zaiyattan sorumlusun bilesin.

Birben dedi ki...

tam olarak anlayamadım ne gibi bir zaiyattan bahsediyoruz?:)
teşekkür ederim yorumun için bu arada...