Tasarımın Dünyası!Biraz uyduruk biraz eğlence,sonunda ortaya çıktı bu site.Hoşunuza gitmesi dileğiyle...
RSS

Yeni Bir Hayat...

8 aydır bloguma elimi sürememişim.Ama bunun çok geçerli bir sebebi var.8 aydır yepyeni bir heyecana sahibim.Tulumlar,hırkalar,patikler derken değişik bir dünyanın içinde buldum kendimi.Evet artık anne adayıyım ve bu heyecanlı bekleyişteki son ayıma girmiş bulunmaktayım. Çalıştığım firmadan yasal iznimi alıp evime geçtikten sonra "e artık blogunla da ilgilen" dedim kendi kendime.Çalışma hayatım boyunca hiçbir hobime vakit ayıramadım.Canım oğlum dünyaya geldikten sonra da ne kadar vakit ayırabileceğim muamma. İstedimki doğuma kadar bana kalan şu 1 aylık süreçte bugüne kadar gerek annemlerin gerek benim yapmış olduğumuz el emeklerini burada sergileyebileyim.Çünkü ben bu konuda diğer blog arkadaşlarımızın çalışmalarından çok faydalandım. Anlayacağınız bir süre bebek kıyafetleri ve süsleriyle blogumuz devam ediyor:)...

Hiç yorum yok: