Tasarımın Dünyası!Biraz uyduruk biraz eğlence,sonunda ortaya çıktı bu site.Hoşunuza gitmesi dileğiyle...
RSS

Ben geldiiimm...

Eveet..Tatil bitti nihayet.Nihayet diyorum çünkü tatilim hem güzeldi hem de sıkıntılı geçti... Sıkıntılı tarafı, tatilim 1 hafta sürdü ama yollarda midemi üşüttüğüm için 4 gün mide bulantısı çektim. Güzel tarafı ise, neredeyse Türkiye'nin çeyreğini gezmiş olmam. Önce görümcemin düğünü için Gaziantep'e gittim.Düğün biter bitmez Şanlıurfa'ya..Balıklı Göl'ü gezdim.Sonra Adıyaman Nemrut Dağı.Zaten ne olduysa orada oldu.Üşüdüm, terledim, susadım ve soğuk su içtim:)..Oradan Malatya'ya.Ondan sonra da eşimin memleketi Erzincan'a gittim.Köylerini gördüm.Yandaki resimde Fırat'ın Erzincan'dan geçen bölümünü görüyorsunuz.Köye ulaşmak için dağ kenarlarından geçtik,çok korkutucuydu ama güzel kareler yakaladım.Erzincan'dan sonraki durağımız Sivas'tı.Kayınvalidemin köyüne de gittik.Ben de köyüme gidelim dedim ama kimsenin hali kalmamıştı, eve geri döndük.Neyse seneye de benim köyüme gideriz.. Artık çalışmalara devam,bu hafta 3 küpe siparişi daha aldım.Beğeniniz ve güveniniz için çok teşekkür ediyorum.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

hoş geldiniz

Meral dedi ki...

Hoşgeldin Birben. Yeni modellerini bekliyorum :-)

Elifce dedi ki...

Merhaba blogları gezerken seni farkettim ve bir merhaba diyeyim dedim.Harikasın iyi yapmışsın gezmekle, Malatyalı olaraktan daha ben hiç gitmedim resimlerinide çekseydin gittiğin yerlerin.Bu arada takıların da çok şık ellerine sağlık canım, bende yapıyorum takı istersen uğra bye

Berrin dedi ki...

hoşgeldin blog unu ben de ara ara geziyorum. tesadüf ki ben de tatilden yeni geldim. burda görüşmek üzere.

Minik Patikler dedi ki...

Hosgeldin caniim :) Giydin mi etegini kina gecesinde :)

Birben dedi ki...

merhaba arkadaşlar...bir süre ayrılmak yaradı sanırım bana yepyeni arkadaşlarla karşılaştım gelince.memnun oldum.
elice, malesef malatyadan hic fotoğrafim yok,biz ordadan geçerken ben arabanın arka koltuğunda karın ağrısından kıvranıyordum:)
hoşgeldiniz siz de redcoral ve esraay.umarım tatiliniz cok guzel gecmistir.
meral ve filiz hanım inşallah yeni üretimlerimi sergilemeye başlayacağım.
minik patikler 2 ayrı kına oldu ve ben 2 ayrı etek giydim ikisini de yayınlayacağım:).
sevgiler..

Dilek'ce dedi ki...

Hosgeldin:)

Birben dedi ki...

hoşbuldum dilek..:)

Adsız dedi ki...

fıratı görünce dayanamadım erzincan kemaliyede çoçukluğum geçti özden tesislerinde kalıyorduk ulaşımı gercekten zor dağlık olunca... tanışmadık ama hoşgeldin... gülay...