Tasarımın Dünyası!Biraz uyduruk biraz eğlence,sonunda ortaya çıktı bu site.Hoşunuza gitmesi dileğiyle...
RSS

Mutluluk

Minik Patikler mutluluk oyununda beni ebelemiş,teşekkür ediyorum. İşte beni mutlu eden 10 şey: 1.Eşim,herşeyim.. 2.Annem,kardeşim ve arkadaslarımla vakit geçirmek, 3.Alışveriş yapmak ve özellikle takı dükkanlarını gezmek, 4.Olabildiğince çok yer görmek ve gezmek, 5.Sinirli veya üzgün olduğumda eşimin bana şekerli birşeyler alması, 6.Fotoğraf çekmek,amatör klipler hazırlamak, 7.Esma'dan mail almak, 8.Yabancı dillerdeki şarkıları ezberlemeye çalışmak, 9.Fantastik filmler izlemek veya pc oyunları oynamak, 10.Başarılı olmak ve insanlar tarafından takdir edilmek... Sanırım 10 maddeden daha fazla şey var.Zaten mutluluğu 10 maddeye sığdıramayız..Benim önceliklerim de bu kadar..Ben de Özlem'i ebeliyorum..

3 yorum:

Minik Patikler dedi ki...

Sekerli seyler demek hmmm :)

Adsız dedi ki...

Best regards from NY! » »

Adsız dedi ki...

This is very interesting site... long lasting batteries chevrolet effexor l.p