Tasarımın Dünyası!Biraz uyduruk biraz eğlence,sonunda ortaya çıktı bu site.Hoşunuza gitmesi dileğiyle...
RSS

Kırmızı Teller...

Hani örgü bilekliğimin tellerinin renklilerini gördüm onları da kullanacağım diyordum.Kırmızısı bu işte.Bordo renkli kristal taşlarla süsledim.Şimdi bu nedir diye soracaksınız.Ben de sordum kendi kendime:)...Bilekte istediğim gibi durmadı,halhal olarak kullanayım dedim o da olmadı.En son bu çalışmamı sürahi yada vazo başlarında süs olarak kullanmaya karar verdim.Gerçek yeri orasıymış meğer:)..Bir de sürahide resim çekebilseydim hoş olacaktı ama devamlı beni ziyaret edenler bilirler şu sıralar siteme istediğim özeni gösteremiyor ve yeni çalışmalarımı düzenli olarak sergileyemiyorum.Bununla idare edeceğiz artık.. Sevgiler..

9 yorum:

Hanife dedi ki...

Birben merhaba,
Boncuklari taktigin civileri de senmi yaptin ayni telden, yoksa hazis mi?? Ben boyle bir tel almistim, boncuk dizip mumluk falan suslemek icin, beceremedim pek ve biraktim. Belki bunu deneyebilirim:) Kolay gibi geldi..

Adsız dedi ki...

çok güzel ellerinize sağlık renkli olması çok ayrı bir hava vermiş sevgiler

Birben dedi ki...

merhaba,
hanifecim civileri de ben yaptım hazırını bulmak zor bu rengin zaten,mutlaka denemeni tavsiye ederim çalışması çok zevkliydi.

sevgili gülay teşekkür ediyorum yorumun için,haklısın renkli olunca başka bir havası oluyor:)..
sevgiler..

Adsız dedi ki...

chıngenem yine güzel bi çalışmanla yaşam belirtisi göstermişsin..aslında güzel bi fikir..boncuklar her yerde:) aklına we ellerine sağlık canımcım..

Adsız dedi ki...

Birben Ablacım yine çok güzel bir çalışma olmş ellerine sağlık.bu kadar yoğun işin arasında bunları da yapıyosun:)tebrik ederim.. görüşürüzz

Birben dedi ki...

teşekkür ederim kızlar.sizler biliosnuz benim halimi.bişeler yapmaaçalışıorum.aslında iş yaşamının hobilerimizi öldürmesine izin vermemeliyiz değilmi?

Birben dedi ki...

teşekkür ederim rügzan hanım,ben de sizin sitenizi çok beğendim.Çok güzel

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş bu arda ben bişi sorucaktım
tel örme nasıl yapılıyor anlatır sanız sevinirim

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! » »