Tasarımın Dünyası!Biraz uyduruk biraz eğlence,sonunda ortaya çıktı bu site.Hoşunuza gitmesi dileğiyle...
RSS

Oleyyy...

Sürprizzzz!...

Biliyorum nerelerde bu kız dediniz ama çok güzel bir sürprizle geldim.Bu ay "Deryalı Fikirler" dergisinde benim tasarladığım bir çanta yayınlandı.Daha önce Kokoş Çanta ismiyle renklilerini yaptığım çantaları bu ay derginin Haziran sayısı için Gelinlik Çantası olarak tasarladım.

Emeği geçen ve çantamı dergide yayınlamaya layık bulan başta Derya Baykal'a ve tabiki Şahide Hanım'a çok teşekkür ediyorum.

Beni takip eden ve beğenen canım arkadaşlarım eminim siz de benim gibi mutlu olmuş ve heyecanlanmışsınızdır.Teşekkürlerin en büyüğü sizlere...

23 yorum:

incikboncuk dedi ki...

ay çok sevindim. canı gönülden tebrik ederim

Birben dedi ki...

teşekkür ederim canım..Allah sevinçlerimizi daim etsin.

Rengarenk dantel dedi ki...

birben bu harika bayıldım süprize. yenilerinide bekliyoruz....

Birben dedi ki...

inşallah nazlıcım,emeklerimiz değerlerini buluyor.Umarım hepimiz istediğimiz değerleri görürüz.
Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

waaay.tebrık ederım bu gercekten cok guzel bır suprız oldu. ınsaalah devam eder....
(ah be twentyss :))

sebboy dedi ki...

Çok sevindim...
Nice başarılara

Minik Patikler dedi ki...

Cok harika :)

Birben dedi ki...

teşekkür ederim şebboy.:)

minik patikler sen bnm siteme girer miydin?özlemişiz canım sağol,adam bebeği öptüm...

zizu1912 dedi ki...

başarılarının derya deniz olarak artmasını ve ortalığın kokoştan geçilmemesini dilerim.

Birben dedi ki...

teşekkür ederim zizu...birgün herkes kokosh olacak:P..

Ayşe dedi ki...

cok güzel

Birben dedi ki...

teşekkür ederim Ayşe Hanım

Birben dedi ki...

çok teşekkür ederim canım,
ben de uzun zamandır güncelleyemiyorum sayfamı inşallah işler toplantılar izirn verirse sitemle ve takılarımla daha fazla vakit geçireceğim.
sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

sizizn adınıza mutlu oldum Birben hanım. çok güzel bir şey :)ne mutlu size:)
sevgiler
Derya...

Hanife dedi ki...

Birben'cigim,
Tebrikler.. inan cok sevindim, gakediyordun bence, nasil sevindim anlatamam.. Guzel tasarimlarini bekliyorum.. Ozellikle takilar:))

Adsız dedi ki...

sizi tebik ederim bu çantada süper olmuş

Birben dedi ki...

derya hanım,birsen hanım ve hanifecim cok teşekkür ediyorum güzel sözleriniz için...Mutluluklarımız daim olsun...Sağolun..

Adsız dedi ki...

Birben ne güzel,çok sevindim tebrikler!...

Adsız dedi ki...

Birben, çalışmanın bu şekilde yayınlanmasına çok sevindim.

Adsız dedi ki...

ben ne diyecegim bilmiorum tarihe bakiorum 11 haz.su anda 1 aralik.arkadasim neler yasa,is da bnm hic haberim olmamis..zaman bensz akip gitmis.cok sewindim dostum.....sutlukahve

Adsız dedi ki...

best regards, nice info Norton internet security help Inline water filter home Aquatech contact lenses tramadol related deaths http://www.allergies3.info/Evista_hu.html amateur fucking Zyrtec inner ear problems evista publicar colombia Renault vel satis fog lights Aol free virus protection Allegra d gifts Plastic surgery lip implants http://www.provigil-for-depression-treatment.info/evistaqueglo.html Oxyfresh bag cleaner simplicity vacuum http://www.peter-north-gay.info/sexy-teens.html Summary of national association board of pharmacy 1989 dental crown north carolina evista depression

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Private slot machines game keno video Milf ass tits Isuzu trooper owners manual Microsoft port blackjack

Adsız dedi ki...

best regards, nice info laser hair removal Laptop notebook deal order vicodin online Architecture ev mmii release voip Phd program in english Frank furniture wholesale store in umberto north carolina Free search engine optimization nepal cellular phone plans nissan truck Strange reactions from antidepressants Liposuction abdomen hard Hilton paris search sex video online forex trading Rings and bases for my 700 xcr Ichthyol rosacea