Tasarımın Dünyası!Biraz uyduruk biraz eğlence,sonunda ortaya çıktı bu site.Hoşunuza gitmesi dileğiyle...
RSS

Bileklik

Daha önce böyle birşey yapmıştım, daha çok büyük boncuklar vardı.Bu bilekliği de görümcem için yaptım.Dükkanda gördü ve aynısını istediğini söyledi.Yapımı zor olmadığı için kabul ettim, fakat enteresan olan boncukların maliyetinin bilekliğin fiyatının 2 katı tutuşuydu.Nedenini satıcıya sorduk ve şöyle bir cevap aldık,"Biz bu bilekliği yurtdışından getirttik."O yurtdışının neresi olduğunu tahmin etmek pek de zor değil.Çin.Burada boncuk maliyetleri pahalıymış.Sonuç olarak adam 2 liraya satıyordu bilekliği biz malzemelerine 4,5 lira verdik:)

4 yorum:

Birben dedi ki...

satamıyorum zaten özlem,bu ülkede takı yapmak hobi değil lüksmüş meğer..saol iyi dileklerin için..

incikboncuk dedi ki...

bu hafta salı pazarına gittim, bayaa bir takı standı vardı. hatta 1 YTL'ye kolyeler, küpeler vardı :)

Adsız dedi ki...

çok güzel bir çalışma ben çok beğendim ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

çok güzel bir çalışma ben çok beğendim ellerinize sağlık
sevgilerimle
zeliş