Tasarımın Dünyası!Biraz uyduruk biraz eğlence,sonunda ortaya çıktı bu site.Hoşunuza gitmesi dileğiyle...
RSS

Kokosh Çanta 2

Yine yepyeni bir çanta daha..Arkadaşım için yaptım bu sefer de.Yapımı kokosh çanta ile aynı.Kumaş hazır sadece boncuk işledim.Bu çantanın en güzel yanı da, dışarıda taktığınızda insanların hatta mağaza sahiplerinin çantayı nereden aldığınızı sorması:)..Üstelik seri yapmam için fiyat istediler fakat ben acemiliğime gelerek fiyatı biraz fazla söyledim,işi bağlayamadım..Olsun, belki bir gün ara sokakta ufak bir mağaza olmaz da büyük bir firma olur benden fiyat isteyen, hehe ne güzel hayaller:)...

7 yorum:

Çiğdem Kantarcıoğlu dedi ki...

vaaaay müthiş be birbencim yapmışsın gene yapıcağını

Adsız dedi ki...

harika tek kelimeyle, oof keske bende böyle seyler yapabilsem ama yetenegim pek yok..ne güzel yapiyorsun hayran kaldim.rengide cook güzel

Adsız dedi ki...

masaallah,harika,tek kelimeyle harika!!!arkadasin iyi gunlerde kullansin ins...

Birben dedi ki...

yorumlarınız ne kadar guzel inanin moral buluyorum onlarla,hepinize teşekkür ederim arkadaşlar...

Meral dedi ki...

Çantan gerçekten çok şık olmuş Birben. Yapımı çok zor olmalı

Hanife dedi ki...

Bayildim, tek kelimeyle harika.....
Ellerine saglik Birben

Adsız dedi ki...

Keep up the good work 2001 2.2 chevy cavalier wont stay running chair entry rear van wheel Tenuate weight loss result Remove ingrown facial hair Codi car alarm 1917 mitsubishi motor Cisco system linksys Infiniti for sale state of michigan Maroon hummer v3 digital camera Does using a cellphone effect thepost office business Mist humidifier wall hangings