Tasarımın Dünyası!Biraz uyduruk biraz eğlence,sonunda ortaya çıktı bu site.Hoşunuza gitmesi dileğiyle...
RSS

13 Yaş...

Ortaokula giden kuzeninize nasıl bir küpe yapabilirsiniz?Hele ki onun gözü ağır ve havalı takılardayken.12-16 yaş grubu nedense, kendilerini genç gösterecek giysiler ve takılar yerine,bir an önce büyümüş gözükebilmek için ablalarının veya annelerinin eşyalarına göz dikiyorlar. Takı kutumu gören her ufaklık küpeler kulaklarının iki katı olmasına rağmen,en havalılarını seçip benden onlara vermemi istiyorlar.Ben de nasihat vermeyi beceremediğimden olsa gerek hemen konuyu değiştirip "ben sana daha güzelini yaparım" diyerek kutumu göz önünden kaldırıyorum:) Şimdi şu yukarıda görmüş olduğunuz küpe 13 yaşındaki bir kız için yeterli ve şirin değil mi?...İtiraf etmeliyim küçükken ben de annemin eşyalarına sulanırdım.Ama şimdi bunun ne kadar anlamsız olduğunu farkediyorum.İnsan her yaşta güzel,yeter ki yaşına uygun olanı seçsin:)

11 yorum:

nagice dedi ki...

güle güle kullansın.güzel görünüyor

Adsız dedi ki...

Selam

Benim kızım daha 7.yaşını haziranda doldurdu. Hadi diyelim 7.5 olsun yaşı..O bile ne kadar havalı, topuklu ,askılı varsa kendisi için rezerve ediyor. Sigarayı bıraktıktan sonra 15 kilo alınca bazı tişörtlerim olmamaya başladı. Özellikle tatilde deniz kenarında giyidiklerim ..Hepsine el koydu Bir kaç sene sonar o giyecekmiş:)) kız çocukları böyle ..

Birben dedi ki...

nagihan burcu cok tesekkür ederim degerli yorumlarınız için..
filiz hanım yazımda ne kadar haklı oldugumu destekleyen yorumunuz beni cok memnun etti,sanırım hepimiz küçükken öyleydik:)

Minik Patikler dedi ki...

Bence de cok cici olmus hatta 15 yasindaki icin bile bence uygun, ya ben de goruyorum 4-5 yaslarindaki kiz cocuklari bile kocaman kizlar gibi giyiniyor, susleniyor, tokalar takiyor anlamiyorum. 13 yasindan buyuk olmadigini tahmin ettigim kizlar goruyorum Akmerkez'de yanlarindan gecen 30 yasindaki kadinlar onlardan daha az kadinsi giyinmis resmen.

Birben dedi ki...

kesinlikle haklısın minik patikler.ben de akmerkez her gittigimde aynı şeyi düşünürüm:)..biraz daha büyüsünler anlayacaklar, tabi ailelerin bunda cok onemli payı var.Çocuk yetiştirmek bir sanat bence..

Birben dedi ki...

teşekkür ederim özlem:)

Adsız dedi ki...

Gayet şirin ve güzel olmuşlar,yaşınada çok uygun güle güle taksın küpelerini...

Birben dedi ki...

güzel yorumlarin icin tesekkürler nalan..

Minik Patikler dedi ki...

Sevgili Birben mutluluk oyunu icin seni sobeldim canim, gorusmek uzere.

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık. Çok güzel olmuş. Benim kızım daha 27 aylık ve takılarım, ojelerim, makyaj malzemelerim hep onun elinde :) Kız çocukları gerçekten böyle :)Allah herkesin çocuğuna sağlık sıhhat versin.

Adsız dedi ki...

çok şık gözüküyor güle güle kullanın